About

Sunday, November 6, 2011

[Nasihat] Selamat Hari Raya Idul Adha





Shafiq NFaizzi | 02:19 | 2 Comments




Selamat Hari Raya Idul Adha kepada pembaca blog ni
dan seluruh umat islam di seluruh dunia.

Amacam raya haji taon ni??best??mesti la best kan. Best dengan daging korban
la kan. Mesti korang panggang daging korban tu, tak pun buat sate.
Ya la, kalau dah dapat daging banyak2 tu nak buat ape simpan lama-lama.

Tapi ingat, makan makan jugak, tapi kita jangan la lupa pasal negara Palestin
yang tengah hidup susah dek kerana israel laknatullah menjajah negara Palestin
tercinta kita. Diorang tengah hidup susah sampaikan terpaksa berkorban nyawa
untuk mempertahankan negara mereka.

jadi disini aku menyeru seluruh umat islam supaya berdoa dan solat hajat agar
Palestin bebas dari cengkaman israel laknatullah tu. Moga2 diorang
dapat balik hidup aman kat negara sendiri.

sempena hari raya korban ni, marilah kita berkorban sedikit sebanyak harta
yang ada dekat kita dengan menghulurkan derma kepada agensi yang berkenaan
untuk diberikan kepada saudara kita di Palestin tu supaya mereka
boleh menggunakan duit itu untuk berjuang kejalan yang benar.

Allah huakbar, Allah huakbar, Allah huakbar walillahilham..

p/s: boleh makan BBQ daging.


By Shafiq NFaizzi
A Short Description about youself







Stay Connected With Us
Feed Icon Twitter Icon Facebook Icon Google+ Icon Youtube Icon


Share and Spread Share On Facebook +1 This Post Digg This Post Stumble This Post Tweet This Post Tweet This Post Tweet This Post Save Tis Post To Delicious Share On Reddit Bookmark On Technorati


Related Articles

JOIN THE DISCUSSION

Any feedback, questions or ideas are always welcome. In case you are posting Code ,then first escape it using Postify and then paste it in the comments

2 Kata2:

Ku Azhar said...

waaa...slmt hari raya!! :)

Shafiq NFaizzi said...

ok der..haha..slamat hri rye jgak..