About

Friday, November 11, 2011

Ada Apa Dengan 11.11.11?





Shafiq NFaizzi | 00:44 | 4 Comments







11.11.11
atau 11 november 2011

Assalamualaikum

diam tak diam dah 11/11/2011.tarikh ni jatuh pada hari jumaat bulan mengambang
(jumaat keliwon).

apa yang pasti, ramai orang yang mengabadikan tarikh keramat ni dengan
sesuatu yang tak mungkin dilupai seperti pernikahan, beranak dan lain-lain. aku dengar, ramai ibu bapa 
nak anaknya lahir pada tarikh ni. sampai sanggup melakukan pembedahan caesarian
supaya anak mereka lahir pada tarikh keramat ni.

tapi bagi aku, secara kebetulan tarikh ni jatuh pada hari jumaat. apa yang best lagi, pada masa ni
hari jumaat bulan mengambang....!!!!..hihihihihi.
betul ke orang cakap ni malam jumaat keliwon? aku dengar khabar angin(khabar angin susah nak percaya) pada masa ni la hantu dan jin syaitan suka. ini yang menarik minat aku pada masa ni.
memang ironi la benda ni

hummm..entah la. mungkin ini hanya khabar angin semata-mata. tapi yang paling best dan
bertuah adalah bayi yang lahir pada tarikh ni kat negeri Terengganu(negeriku).
sebab apa aku cakap begitu, sebab nombor IC mereka akan tertulis seperti berikut:

111111 - 11 - ****

wow!! lawa kan nombor ni. senang ingat!!.
dan itu lah yang sebenarnya special bagi aku


p/s: tunggu 20.11.2011 pulak..haha


By Shafiq NFaizzi
A Short Description about youself







Stay Connected With Us
Feed Icon Twitter Icon Facebook Icon Google+ Icon Youtube Icon


Share and Spread Share On Facebook +1 This Post Digg This Post Stumble This Post Tweet This Post Tweet This Post Tweet This Post Save Tis Post To Delicious Share On Reddit Bookmark On Technorati


Related Articles

JOIN THE DISCUSSION

Any feedback, questions or ideas are always welcome. In case you are posting Code ,then first escape it using Postify and then paste it in the comments

4 Kata2:

sai said...

besenya hantu suka orang yg mengarang nie...haha..

Shafiq NFaizzi said...

hahaha..ye kowtt..

hudazaba.blogspot said...

wahh..gile hebat nombr ic

Shafiq NFaizzi said...

nice kan nombor ni...kih3