About

Sunday, October 30, 2011

Cherita Pertama





Shafiq NFaizzi | 15:48 | 0 Comments



Ape pandangan korang tentang hobi pade zaman skunk ni? Banyak kan hobi yang pelik, menarik, cool n banyak lagi. ye la..zaman skunk ni da maju dengan pelbagai bentuk hobi seperti futsal, basikal fixie tuh n mcm2 lgi la...mlas la nk tulis contoh banyak-banyak...hehe...

Hobi ni boleh dikatakan kerja kedua selepas dari kerja pertama yang berlambak-lambak tuh...(tgh duk mengarut ni..haha). Hobi aku lebih terarah kepada gitar. Aku da ketagih giler main gitar, klau tak main gitar shari tak tenteram hdup aku. Aku ade dua gitar akustik. dua2 aku sayang..(xde gambar plak nk tunjuk...sori). Aku ni bleh dianggap sebagai beginner la dlm bab2 maen gitar ni.

kalau nak berkongsi ilmu psal gitar ni boleh la komen-mengomen k..huhu..bleh la sikit-sikit nak ajar..huhu..


P/S: xde idea nak dikongsikn.maklum la, baru nak berjinak dgn dunie blogging nih..hehe
SAYA BUDAK BARU BELAJAR, KALAU SALAH TOLONG TUNJUKKAN.


By Shafiq NFaizzi
A Short Description about youself







Stay Connected With Us
Feed Icon Twitter Icon Facebook Icon Google+ Icon Youtube Icon


Share and Spread Share On Facebook +1 This Post Digg This Post Stumble This Post Tweet This Post Tweet This Post Tweet This Post Save Tis Post To Delicious Share On Reddit Bookmark On Technorati


Related Articles

JOIN THE DISCUSSION

Any feedback, questions or ideas are always welcome. In case you are posting Code ,then first escape it using Postify and then paste it in the comments

0 Kata2: